بازیکن استقلال: تا پرسپولیس مربی پیدا کند لیگ شروع شده
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، هاشم بیگ‌زاده در خصوص آخرین وضعیت آبی‌پوشان، تمرینات این تیم و صحبت‌هایی که علیه برخی از مربیان سپاهان انجام داده بود صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید.   * خیلی علیه مرزبان موضع گرفتی ... - از من پرسیدند که چه شد از سپاهان جدا شدی و من هم گفتم یکی از دلایلش مرزبان بود. هرگز نگفتم که دوست داشتم در سپاهان بمانم و نمی‌خواستم به استقلال بیایم. کدام آدم عاقلی پوشیدن پیراهن استقلال را رد می‌کند؟ از قول من نوشته‌اند بازیکنانی که آورده‌اند با نظر مرزبان بوده و بقیه هیچ کاره‌اند اما من چنین مسئله‌ای را تکذیب می‌کنم و فقط اعلام کردم جذب بازیکنان با نظر مرزبان است نه اینکه کرانچار و بقیه هیچ کاره باشند.     * تمریناتتان را خیلی زود شروع کردید؟ - خوبی این مسئله این است که از خیلی از تیم‌ها جلوتریم. تا امروز بیش از 43 جلسه تمرین کرده‌ایم و این مسئله اواسط لیگ به ما خیلی کمک می‌کند.   * بازگشت تو، صادقی، اکبر‌پور و حالا محمد محمدی باعث شده خیلی‌ها انتقاد کنند که این نفرات تمام شده‌اند و استقلال در یارگیری خوب عمل نکرده تو چه نظری داری؟ - بعد از این همه مدت قلعه‌نویی بلد است که از چه نفراتی استفاده کند. با قهرمانی از استقلال رفتم و یک نائب قهرمانی با این تیم هم به دست آوردم. مطمئن باشید قلعه‌نویی آدمی نیست که بازیکنی بیاورد که به دردش نخورد. ما در طول فصل کاری کنیم که آقایان حرف‌هایشان را پس بگیرند و همه چیز را در لیگ نشان می‌دهیم.   * یعنی از پرسپولیس جلوتر هستی؟ - از آنها هم جلوتر‌ هستیم و مربی داریم. این یک پوئن مثبت است. بهترین کار باشگاه این بود که اول مربی‌اش را انتخاب کرد و بعد بازیکنان مدنظر مربی را گرفت. تا پرسپولیس مربی‌اش را بشناسد و بخواهد با افکار تاکتیکی مربی کارش را استارت بزند لیگ شروع شده و مشخص است که آنها عقب‌تر هستند. ما همه جوره از پرسپولیس جلوتر هستیم و چه از لحاظ بازیکن و چه تمرین کارمان را زودتر شروع کردیم. البته به تیم‌های دیگر کاری نداریم و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود به روند دیگران توجهی نخواهد داشت.  


:: بازدید از این مطلب : 286
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: